Tämä artikkeli koskee Google Analyticsin GA4-käyttöliittymää. Jos käytössäsi on vielä vanha Universal Analytics -omaisuus, tutustu…
Tämä sisältö on vain rekisteröityneille jäsenille
Tämä palvelu sisältää kurssi- ja oppimateriaalit Piuhan kaikkiin kursseihin, jotka palvelevat sinua käytännön työsi parissa. Hanki rajaton lukuoikeus Office- tai Web-kurssimateriaaleihimme, alkaen 49 € / kolme kuukautta. Tutustu hinnastossamme lisenssivaihtoehtoihimme.
Kaikki artikkelit aiheesta
- Display-mainosten sijoitteluiden valinta
- Google Tag Manager
- Google Analytics: Lisätietoa toissijaisella mittasuhteella (GA4)
- Google Analytics, osa 3: Tapahtumien ja konversioiden asettaminen (GA4)
- GA4: Tärkeimmät seurattavat Google Analytics -mittarit
- GA4: Google Search Consolen käyttöönotto ja linkitys Analyticsiin
- Google Ads yleisöt: B2B kohdistaminen
- Google Ads yleisöt: havainnointi
- Google Ads: kampanjaluonnokset ja -kokeilut
- Uuden Google Analytics 4 -omaisuuden käyttöönotto
- Google Analyticsin uusi käyttöliittymä – GA4 eli Google Analytics 4
- Shopping-kampanjan perustaminen (Google Ads + Kauppiasportaali)
- Google Adsin automaattiset hintatarjousstrategiat
- Google Ads: konversioiden attribuutiomallit
- Puheluiden konversioseuranta Google Adsissa
- Dynaaminen hakumainos
- Miten tunnistat onnistuneen Google Ads -kampanjan?
- Google Ads -kampanjatyypit
- Google Ads -mainoslaajennukset
- Vinkki: kilpailijoiden sivustolla käyvät Display-kampanjalle kohderyhmäksi (oma ostoaikeissa oleva yleisö)
- Responsiivinen hakumainos – ohjeet luomiseen ja optimointiin
- Responsiivinen Display-mainos
- Display-mainonta ja remarketing Google Adsissa
- Google Analytics-käyttäjän opas – peruskurssin ja jatkokurssin oppimateriaali
- Google Analytics, osa 1: Perusteet ja käyttöönotto
- Avainsanatutkimus ja Avainsanojen suunnittelija
- Google Ads: ROI-laskenta
- Google Ads -mainonta – Aloitusopas hakukonemarkkinointiin
- Google Ads, osa 1: Perusteet ja aloittaminen
- Google Ads, osa 2: Kampanja ja mainosryhmä
- Google Ads, osa 3: Kymmenen kallista virhettä
- Google Ads, osa 4: Avainsanojen tarkkuus
- Google Ads, osa 5: Tulosseuranta ja konversiot
- Google Analytics -tehtävä
- Digimarkkinoinnin sanastoa
- Aloitus- ja lopetuspäivän määrittely Ads-kampanjassa
- Google Analytics: UTM-tagien käyttäminen kampanjoiden seurannassa
- Google Ads: Dynaaminen hakusanan lisäys
- Google Ads: Kampanjan perustajan muistilista