Google Ads, osa 3: Kymmenen kallista virhettä Kun vältät seuraavia yleisiä virheitä Google Adsin käytössä, säästät selvää rahaa markkinointikuluissasi:…
Google Ads, osa 4: Avainsanojen tarkkuus Adsissa avainsanoilla on kolme tarkkuusastetta, joilla voi valita, milloin haluaa, että mainos…
Google Ads, osa 5: Tulosseuranta ja konversiot Jotta pystyt oikeasti mittaamaan, kuinka kannattavaa Ads-mainontasi on, sinun kannattaa ehdottomasti ottaa…
Google Analytics -tehtävä Selvitä käytössäsi olevalta Google Analytics -tililtä seuraavat asiat viimeisen 30 päivän ajalta:…
Digimarkkinoinnin sanastoa Luettelossa on listattu muutamia yleisimpiä termejä ja lyhenteitä, jotka liittyvät Internet-markkinointiin:
Aloitus- ja lopetuspäivän määrittely Ads-kampanjassa Google Adsissa aloitus- ja lopetuspäivän voi määritellä kampanjaa luodessa ”verkostot” -kohdan alapuolella…
Google Analytics: UTM-tagien käyttäminen kampanjoiden seurannassa Varmista, että pystyt seuraamaan sovelluskampanjoita ja haluamiasi linkkejä Tavallisilla web-sivuilla olevista linkeistä…
Google Ads: Dynaaminen hakusanan lisäys Kaarisulut {} Adsin mainostekstissä Dynaaminen hakusanan lisäys (dynamic keyword insertion) on keino, jolla pyritään…
Google Ads: Kampanjan perustajan muistilista Muistilista Google Ads-kampanjan perustajalle Ads-kampanja on helppo polkaista käyntiin, mutta kampanjan tehokkuuden…