• Hinnasto
  • Kirjaudu sisään
Tietovaihde
  • Etusivu
  • /
  • Google Ads – Taitojen syvennys
  • /
  • Display-mainonta ja remarketing Google Adsissa

Display-mainonta ja remarketing Google Adsissa

Mitä on display-mainonta?

Display-mainonta on etupäässä kuvallista bannerimainontaa Googlen mainosverkostoon kuuluvilla verkkosivuilla ja mobiiliaplikaatioissa:

display-mainonta-kuvamainos-banneri

Tämä sisältö on vain rekisteröityneille jäsenille

Tämä palvelu sisältää kurssi- ja oppimateriaalit Piuhan kaikkiin kursseihin, jotka palvelevat sinua käytännön työsi parissa. Hanki rajaton lukuoikeus Office- tai Web-kurssimateriaaleihimme, alkaen 49 € / kolme kuukautta. Tutustu hinnastossamme lisenssivaihtoehtoihimme.

Kaikki artikkelit aiheesta

  • Google Ads yleisöt: B2B kohdistaminen
  • Google Ads yleisöt: havainnointi
  • Google Ads: kampanjaluonnokset ja -kokeilut
  • Shopping-kampanjan perustaminen (Google Ads + Kauppiasportaali)
  • Google Ads: konversioiden attribuutiomallit
  • Puheluiden konversioseuranta Google Adsissa
  • Dynaaminen hakumainos
  • Google Ads -mainoslaajennukset
  • Vinkki: kilpailijoiden sivustolla käyvät Display-kampanjalle kohderyhmäksi (oma ostoaikeissa oleva yleisö)
  • Responsiivinen Display-mainos
  • Google Ads: ROI-laskenta
  • Google Ads: Dynaaminen hakusanan lisäys

Tämä sivusto sisältää Piuha IT-koulutuksen kurssien oppimateriaalit. Sivuston käyttöehdot